Dětská skupina Zanzík I, reg. č. CZ.03.01.02/00/24_061/0004443 je spolufinancování Evropskou unií v rámci OP Zaměstnanost plus. Cílem projektu je vybudovat a provozovat dětskou skupinu s kapacitou 12 dětí. V dětské skupině zajistíme kvalitní výchovu a péči nejmenším dětem a jejich rodičům tak pomoci se zapojením na trh práce.

Dětská skupina Zanzík I, reg. č. CZ.03.01.02/00/24_061/0004443 je spolufinancování Evropskou unií v rámci OP Zaměstnanost plus. Cílem projektu je vybudovat a provozovat dětskou skupinu s kapacitou 12 dětí. V dětské skupině zajistíme kvalitní výchovu a péči nejmenším dětem a jejich rodičům tak pomoci se zapojením na trh práce.

Dětská skupina Zanzík II., reg. č. CZ.03.01.02/00/24_061/0004353 je spolufinancování Evropskou unií v rámci OP Zaměstnanost plus. Cílem projektu je vybudovat a provozovat dětskou skupinu s kapacitou 12 dětí. V dětské skupině zajistíme kvalitní výchovu a péči nejmenším dětem a jejich rodičům tak pomoci se zapojením na trh práce.

Dětská skupina Zanzík II., reg. č. CZ.03.01.02/00/24_061/0004353 je spolufinancování Evropskou unií v rámci OP Zaměstnanost plus. Cílem projektu je vybudovat a provozovat dětskou skupinu s kapacitou 12 dětí. V dětské skupině zajistíme kvalitní výchovu a péči nejmenším dětem a jejich rodičům tak pomoci se zapojením na trh práce.

705 636 222
info@zanzik.cz
U Jam 779/16,
323 00 Plzeň

705 636 222

info@zanzik.cz

U Jam 779/16,
323 00 Plzeň

Co je u nás samozřejmostí?

(a doufáme že i kdekoliv jinde)

  • Kvalitní zázemí
  • Bezpečnost na prvním místě
  • Zdravá strava
Zcela nové prostory, promyšlené do posledního detailu.
ZÁZEMÍ
Bezpečné prostředí s propracovaným systémem dohledu.
BEZPEČNOST
Díky kvalitnímu jídlu, dostatku pohybových aktivit i samotnému přístupu.
ZDRAVÍ

Co věříme, že děláme jinak/lépe?

... než většina.

Pro zobrazení více informací o tématu klikněte buďto na jednu z kaněk.

Pečující a profesiánální personál

U pedagogů to vše začíná. Priorita číslo 1 jsou kompetentní učitelky, které svou práci vnímají s přesahem, mají skutečný zájem rozvíjet školku a děti v ní.

Opravdu velký důraz proto klademe na vzdělávání personálu, vzájemnou spolupráci i stejné hodnoty. Pro pevný základ a výchozí bod jsme se například inspirovali v programu Spep by Step.

12 dětí → 2 pedagogové + asistent

= Velký prostor pro to, pracovat s každým dítětem individuálně (více o individuálním přístupu v sekci níže).

Komunikace z naší strany pak probíhá různými způsoby. Jedním z nich je posílání průběžných reportů přes WhatsApp.

Rodiče pak mají také k dispozici telefonní číslo jak přímo na danou skupinu, tak i na ZanZíka obecně.

Individuální přístup

"Některé dítě potřebuje na základě svých dosavadních zkušeností ze své rodiny více pravidel a stabilních prvků, které mu dodávají pocit bezpečí. Jiné dítě zase potřebuje volnost. Pro aktivity plynoucí volně v čase, které si samo vyhledává a pokud není limitováno, tak vzkvétá."

Vše je individuální. Každý máme svou cestu.

Věříme, že základním kamenem pro úspěšný a šťastný život je vlastní sebeláska, sebedůvěra, vlastní názor, schopnost komunikace, být čestný a nápomocný lidem ve svém okolí.

Nejsme "přechodná stanice"

  • Dětské skupiny jsou často vnímány jako tzv. "přechodná stanice". Tedy rodiče pro dítě pro předškolní rok hledají umístění, např. do státní školky.

Jsme ideální start do školních let

  • U nás je to jinak. Dítě u nás může absolvovat i předškolní rok. Díky přímé spolupráci s konkrétní základní školou a externí pedagožkou, proběhne příprava na školní docházku hladce.
  • Pedagožka je v úzkém kontaktu s našimi učitelkami a dochází přímo do našich prostor už v průběhu roku. Děti s ní budou mít díky tomu možnost se dobře seznámit a proto si děti ke konci roku následně ani nevšimnou, že probíhá nějaké zkoušení.

Nejsme "výkonnostní školka"

  • Nejsme výkonnostní školka. Dle nás nemá dítě za dané období splnit věci typu: "přinést x výkresů, zaplnit 5 nástěnek, umět xy básniček".
    (Samozřejmě pokud chce, baví ho to, prostor pro to dostane.)
  • My nechceme v danou hodinu posadit všech 12 dětí ke stolečku a říct: "teď budete všichni tvořit sněhuláky, kteří budou vypadat přesně tak a tak".

Jsme zaměření na individuální rozvoj

  • U nás je to jinak. U každého dítěte je potřeba rozvíjet a prohlubovat to, co ho baví. Poskytovat mu pro to prostor, nástroje, znalosti.
  • Samozřejmě nechceme u dítěte "jednostrannost", proto mu budou nabízeny i další činnosti a směry, které by ho mohly bavit. Anebo do nich časem samo dospějě.

V neposlední řadě něco k prostředí a stravě

Už jsme toho řekli spoustu a nechceme vás přehltit. Nicméně zde je ještě krátký výčet toho nejzajímavějšího s čím se u nás děti setkají:

  • Časté pobyty venku.
    • Venkovní kuchyňka.
    • Skleník a pěstování na zahradě.
    • Slepičky.
  • V blízkém okolí máme les, rybník.
  • Obědy přes Farmářské bistro Liduška.
  • Lokální potraviny vysoké kvality.
  • Svačiny formou oložených talířů (rauty).
    • Zelenina, ovoce, ořechy.
    • Smootie.